Maskotki z rysunków dzieci

Blog poświęcony jest maskotkom z rysunków dzieci na zamówienie. Zapraszam do obejrzenia galerii.
sobota, 3 września 2016
Edyta Górniak -koncert w Mielcu

2 wrzesień Mielec- wspaniały koncert Edyty Gorniak.
Od lat marzyłam żeby pojść na koncert Edzi....
Wczoraj sie udało!! 
Było wspaniale..... Piękny śpiew i poczucie humoru. To było to czego oczekiwałam.
dziękuje Edzia :) 


Jedyne czego mi brakowało to piosenki ,,To nie ja bylam Ewą,, :)










...a kuku :)))










Edyta przyszla się do mnie przywitać :))))




















Z całym zespołem... <3





REWELACJA!!!! <3

-------------------------------------------------------------------------------------------

2 komentarze:

  1. wstyd zeby telebimu nie bylo wielka artystka kutwa mac

    OdpowiedzUsuń
  2. wstyd zeby telebimu nie bylo wielka artystka kutwa mac

    OdpowiedzUsuń