Maskotki z rysunków dzieci

Blog poświęcony jest maskotkom z rysunków dzieci na zamówienie. Zapraszam do obejrzenia galerii.
środa, 21 grudnia 2016
Metamorfoza tarasu i farby Annne Sloan

Od kilku lat marzyłam aby zmienić nasz zwykły szary taras w coś fajnego.  W miejsce gdzie będzie się chciało siedzieć, wypoczywać i imprezować. 
Po ok. 2 tygodniach pracy mam to czego pragnełam <3

Tak wydlądał taras przed remontem :)


Dzieki moim pomysłom, pomocy taty i synow  taras diametralnie znienił swój wygląd.
Ale po kolei......


Trzeba  było naprawić sufit....przemalować meble. 
Do malowania mebli użylam farb i wosku Annie Sloan....najlepsze pod słońcem :)
Nie mając pojęcia jak sie używa tych farb to o porady ciagle pytałam Madzie i Klaudie.
...dziękuje za cenne rady 
Farby zakupilam przez fb u Madzi w EmStylemkk






Malowanie wszystkiech mebli należało do mnie...ale to była łatwizna, wystarczyło je tylko  przetrzeć rozpuszczalnikiem. Bez tarcia i drapania juz po pierwszej warstriw farby były białe.


...wiadomo, tam gdzie calkiem odpryskiwała farba należaloją wygładzić.







No to do malowania :)





Po dwukrotnym pomalowaniu, naszło mnie żeby je nna kantach poprzecierać.



No i uzyskałam taki efekt.


Dziadziu znalazł czas i na zabawe z Wiką <3



Moja wspaniała załoga <3 są najlepsi !!! 




Stary brzydki kuchenny naroznik.
Przemalowałam i obiłam szarym materiałem.




Kolorowo nam....


Ozdoby od Judytki Białkowskiej  <3







Ten jaśniejszy kawałeczek w środku jest przed woskowaniem.



Fotele które dostałam od Gosi tez dostały nowe życie :)
Przemalowalam, wymieniłam gąbke i zostały obszyte.




Przemalowałam też fotele które znalazłam na strychu.


Dokupiłam trochę zieleni.....







A to już efekt końcowy <3





W nocy dzieci też chciały siedzieć z nami...rozłozylam im namiot szyty u nas  w pracowni Talizman....a TU ich więcej.













-------------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz