Maskotki z rysunków dzieci

Blog poświęcony jest maskotkom z rysunków dzieci na zamówienie. Zapraszam do obejrzenia galerii.
wtorek, 9 lutego 2016
Maksiu....szalone licytacje szalonych :)

22 stycznia wieczorem, jedna z dziewczyn z grupy ,,Szalone mamuśki, a nie jakies kury domowe...'' dała mi na priv link......jako że wracałam z Warszawy i nie miałam naładowanej baterii w tel wiadomość od niej przeczytałam w nocy. Czytając wiedziałam że trzeba pomóc tej rodzinie,że nie są w stanie zebrać tak dużej kwoty na leczenie Maxa.
Maksiu to mały 5 letni chlopiec który mieszka z rodziną pod Mielcem. W grudniu rozpoznano u niego neuroblastome, a juz po kilku dniach dostał agresywną chemioterapie.

23 stycznia na grupe dałam linka i zapytałam ,,Szalone'' czy są chętne na zorganizowanie licytacji. 
Ich odpowiedz była na TAK.
Poprosiłam  chętne dziewczyny o pomoc  w zbiórce pieniązków i do prowadzenia licytacji. Zgłosiło się kilka. 
Wybrałam Beatke, Klaudie, Ewelinke,Brygide i Asie.....zawsze w 6 łatwiej :)
Licytacje trwały od 24stycznia do 4 lutego 2016r.
Było przeszło 500 przeróżnych licytacji....wklejam  kilka zdjęć.
 Dziewczyny pomagały jak tylko mogły. Jedne  wystawiały, inne kupowały inne dawały pieniążki....:)
Justynka W. napisala wierszyk :)



Przetwory od Ani <3


Przetwory od mojej mamy, moje i teściowej :)




...moje winogronowe % :)))




Ozdoby z drewna od ,,Departamentu Drewna''


.....od ,,Piątego elementu,,


Mąż Wioletki zrobił skrzynke na kwiaty :)




Beatka brzebiegla 15 kilometrow! Nasza grupowa biegaczka <3



Piłka z podpisami od zawodników Stali Mielec!


Asia upiecze torta...


Ewcia z siostra też zrobią pycha torta! 



Jarek z pasieki dał miodzik i świeczki z  naturalnego wosku :)




Madzia z fundacji ,,Głodni zmian,, przysłala super suszarke, którą wczesniej tez wygrala na podobnej licytacji.więc jedną suszarką pomogła dwa razy :) <3






Były upiększające zabiegi


Hybrydy między innymi od salonu urody ,,Prestige,, <3




Piękne ścienne naklejki od agencji reklamowej MCDESIGN 



Różne sesje fotograficzne np od Martyny :)


maskotki i  komplecik czapa i komin odemnie czyli od Talizman :)




od Ote





Tak jak pisałam, aukcji było przeszło 500....to jest kilka zdjęc które udało mi sie zapisać.

Jeszcze raz bardzo dziękuje wszystkim którzy brali udział w licytacjach oraz tym dziewczynom które dały pieniążki bez licytacji. <3
Dziękuje dziewczynom które pomagały mi zbierać i prowadzić licytacje. Liczyłyśmy i odbierałyśmy pieniążki wiele godzin dziennie :) zreszta jeszcze wiele licytacji nie jest doprowadzonych do końca....wciaż czekamy na wpłaty.

9.01.2016
 Dzisiaj przekazujemy pieniążki Łukaszowi...tacie Maksia. Myślałam że spotkamy się z mama,ale ona pojechała do szpitala do Maxia <3
Kwota jaka dajemy dzisiaj to 19tysięcy <3 <3 resztę damy po zakończeniu wszystkich licytacji.

dziękuje Wam wszystkim Etka

Przy okazji zapraszam na charytatywny koncert ,,Rzeszowiaków,, który odbędzie się 21.02.2016
w Domu Kultury w Mielcu.
:)

Kinga B...... jesteś wielka <3


Już po wizycie Łukasza...taty Maksia...
Liczenie trwa



Przekazałyśmy 19tysięcy zł....<3



Pamiątkowe zdjęcia :)










-------------------------------------------------------------------------------------------

10 komentarzy:

  1. Pieknie to napisalas 😉
    Warto bylo sie zgloscic do pomocy.
    Dziekuje 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiej się śmiej 😂 wiesz ze nie potrafie pisac. Wole działać :)

      Usuń
  2. Pieknie to napisalas 😉
    Warto bylo sie zgloscic do pomocy.
    Dziekuje 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale było brać udział w tak spaniałych licytacjach <3 wspaniałe uczucie pomóc komuś <3 dziękujemy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ze mogłam pomoc <3 Życie mamy tylko jedno <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wraca wiara w ludzi. Jesteś/jesteście WIELKIE i macie ogromne serca

    OdpowiedzUsuń
  6. Wraca wiara w ludzi. Jesteś/jesteście WIELKIE i macie ogromne serca

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie serca to i kwota wielka.Szalone są the best :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję że wzięłaś mnie do pomocy, dało mi to dużo pozytywnej energii. Miło było współpracować z fajnymi dziewczynami :)

    OdpowiedzUsuń